زندگی‌ای که می‌توانی نجات دهی

نویسنده:

مجموعه:

ناشر:

قیمت اصلی 270٬000 تومان بود.قیمت فعلی 243٬000 تومان است.

معرفی کتاب

زندگی‌ای که می‌توانی نجات دهی نخستین بار در سال 2009 منتشر شد. در پی استقبال فزایندۀ مخاطبان از کتاب و ایدۀ محوری آن، سازمانی به همین نام تأسیس شد که مردم را تشویق می‌کرد با کمک به خیریه‌ها و سازمان‌های غیرانتفاعی‌ای که تحقیقات مستقل آنها را تأیید کرده‌اند، بیشترین کار خیر ممکن را به انجام برسانند. در دهمین سالگرد انتشار کتاب، ویراست جدید و به‌روزشده‌ای از آن منتشر شد که ترجمۀ آن پیش روی شماست.

سینگر تک‌تک ما را دعوت می‌کند از خودمان بپرسیم: آیا حاضریم برای پایان بخشیدن به فقر کاری کنیم؟ او حکایت‌های اخلاقی، استدلال‌های فلسفی و آمارهای خشک و نامنعطف را هنرمندانه به هم می‌بافد، موانع اصلی روان‌شناختی، اخلاقی و عقیدتی موجود بر سر راه شکل‌گیری فرهنگ جهانی نیکوکاری را صادقانه با ما در میان می‌گذارد و بیان می‌کند که ما شهروندان چگونه می‌توانیم به وظیفۀ خود در توانمندسازی فقرای جهان عمل کنیم.

این کتاب کوچک، قانع‌کننده و گیرا قصد دارد به دو پرسش دشوار پاسخ دهد: مردم کشورهای ثروتمند چرا باید برای مبارزه با فقر جهانی پول بدهند و هرکدام چقدر باید بدهند … . سینگر از خوانندگانش نمی‌خواهد بین زهد و لذت‌جویی یکی را انتخاب کنند، بلکه راه‌حل میانه‌ای پیشنهاد می‌کند که برای همگان منطقی و ارزشمند است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “زندگی‌ای که می‌توانی نجات دهی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کتاب‌های مرتبط